Debatt

HELG MED HBTQ-VÄNSTERN PÅ SYNINGE KURSGÅRD

I samband med Vänsterpartiets kongress i Uppsala bildades nätverket HBTQ-Vänstern. Nätverket är under uppbyggnad och vi kommer under helgen 9-10 juni att diskutera partiets Hbt-politik på lokal, nationell och internationell nivå samt hur vi ska arbete och organisera nätverket framöver. Tanken är att vi ska samla Vänsterpartister från hela landet för att diskutera nätverkets uppbyggande och arbete i Vänsterpartiet.

Vi hoppas att alla distrikt skickar minst en person. Alla distrikt är garanterade minst en plats, men ni får anmäla fler så fyller vi på till dess att det blir fullt. Sista anmälningsdag är den 1 maj. Kostnaden per deltagare är 2800 kr och då ingår resa, boende och mat. Reseutjämning praktiseras

Anmälan skickas till [email protected]. Distrikten faktureras efter helgen. Meddela i din anmälan om istället någon annan instans ska faktureras. Anmälan är bindande men kan överlåtas på annan person.

Har ni frågor som rör helgens innehåll etc. så skickas dessa till [email protected].

Ladda ned inbjudan och program: Helg på Syninge kursgård med HBTQ